BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 9, 2009

ENGLISH BLOG

hye...bertemu kembali...
semasa membuat blog ini,tiba-tiba saya teringat semasa saya berada dalam semester 2, saya mempunyai satu blog english yang saya buat untuk subject BEL..saya buka blog itu dan saya terkejut kerana blog itu masih lagi aktif...dan saya terfikir kenapa tidak saya tulis untuk kedua-duanya sekali...ini sesuatu yang menarik...jika ada masa, jenguk2 la english blog saya di www.nana46549.blogspot.com

3 comments:

Nazhatulshima N said...

Salam Nana,
Terima kasih dia atas ingatan. Senang sekali menerima kunjungan bekas pelajar saya.Teruskan menulis. Ia umpama terapi. Tulislah dalam kedua-dua bahasa,sekiranya mampu. Semoga berjaya dengan cemerlang untuk peperiksaan akhir tahun nanti,insya-Allah.

Nazhatulshima N said...

Maksud saya, peperiksaan akhir semester,tahun akhir,betul tak?

Anonymous said...

aku try open english blog ko x bleyh ponn...