BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 21, 2010

KELIRU...

Aku tak tahu kenapa malam ni aku rasa sangat sedih...
aku rasa hendak nangis je...
tapi aku tak tahu puncanya...

aku rasa hidup aku kosong...
aku seperti hilang arah...
tak tahu mane aku nak tuju...

ke kanan salah, ke kiri pun salah...
semua seperti ade je yang tak kena...

aku seolah-olah takde perasaan terhadap ape2 pn yang berlaku...
aku rase AKU bukan aku...
AKU yang lame seperti telah tiada...

aku rindu AKU yang dulu...
AKU yang kuat semangat...
AKU yang tak lulur hatinya...
AKU yang sentiasa gembira...

kini AKU hilang semua itu...
kini semangat AKU semakin pudar...
hati AKU sangat lulur...
dan AKU sentiasa di dalam kesedihan...

aku keliru...
dimanakah AKU yang dulu???
aku tak pasti ape sebenarnya yang menyebabkan AKU jadi begini...

oh Tuhan...
kembalikan lah AKU yang dulu...
aku merinduinya...




0 comments: