BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 12, 2010

PERMULAAN BARU

Setelah sekian lama memendam perasaan, akhirnya aku meluahkan segala yang terbuku di dalam hati...walaupun aku tahu ia melukakan hati insan yang pernah bergelar kekasih...aku terpaksa kerana semakin lama aku memendamnya,semakin sakit hati ini...

maafkan aku sekiranya selama ini aku selalu melukakan hatimu dengan sikap dan tingkah lakuku...tapi aku tidak mampu lagi menafikannya...
sekali lagi maaf...

harapanku semoga engkau dapat memaafkanku dan masih mampu menerimaku sebagai seorang teman...

kini,aku ingin membuka lembaran baru dalam hidupku...
melupakan apa yang terjadi
dan
memulakan hidup baru

aku berharap semoga Tuhan memberi sinar baru
dalam hidupku
dan memberi ketabahan agar aku bisa menghadapinya dengan redha

0 comments: